Geplaatst op: 03 01 2019
Geplaatst door: Karin Gruson
In categorie: Nieuws, Nieuws bedrijfsleden

Juist de combinatie van het “harde” lean met de zachtere kant van gastvrijheid is een meerwaarde voor organisaties die hun gastvrijheid willen verhogen en processen willen verbeteren met de klantwaarde als centraal uitgangspunt.

25 tot 40% van de tijd van zorgmedewerkers gaat op aan niet-zorgtaken. Lean wordt ten onrechte in verband gebracht met bezuinigingen, echter door datgene te doen wat de klant wil en te stoppen met de rest blijft er meer tijd over. Hierdoor wordt de klantwaarde, beleving en de gastvrijheid verhoogd.

Meer weten? Kom naar de lezing op Beurs Facilitair woensdag 23 januari 11.30 – 11.50 UUR | ZAAL 3

Laat een bericht achter

Allowed tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>